سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
حلیم پزی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بیمه شخص ثالث و حوادث راننده کوتاهمدت

بیمه شخص ثالث چیست؟

هرگونه خسارت مالی و جانی وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی به عهده بیمه شخص ثالث است. بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث در کرمان برای تمام خودروها اجباری است و نداشتن این بیمه عواقب جبران ناپذیری برای دارندگان وسائل نقلیه به همراه خواهد داشت.

 

در قرارداد بیمه شخص ثالث:

شخص اول صاحب بیمه‌نامه و مالک خودرو است که به آن شخص بیمه‌گذار گفته می‌‌شود.

شخص دوم یا ثانی شرکت ارائه‌دهنده‌ بیمه شخص ثالث است که بیمه‌گر خوانده می‌‌شود.

شخص سوم یا ثالث تمام افرادی هستند که در حوادث مرتبط با خودرو، زیان جانی یا مالی دیده باشند.

البته در تعریف این بیمه راننده‌ مقصر حادثه، شخص ثالث محسوب نمی‌شود و برای جبران خسارت‌های جانی راننده مقصر، بیمه حوادث راننده به همراه بیمه‌نامه شخص ثالث ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که بیمه حوادث راننده فقط خسارت‌های جانی وارد شده به راننده را جبران می‌کند و در برابر خسارت‌های مالی هیچگونه پوششی ارائه نمی‌دهد.

 

شرکت بیمه ملت و نمایندگی بیمه ملت کرمان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و علاوه بر طرح‌های رایج بیمه شخص ثالث در سایر شرکت‌های بیمه، خدمات و طرح‌های نوینی توسط بیمه شخص ثالث ملت به مشتریان ارائه می‌گردد.

 

طرح‌های بیمه شخص ثالث ملت:

1- بیمه‌ شخص ثالث و حوادث راننده کوتاه‌مدت:

فروش بیمه‌نامه کـوتاه‌مـدت (از یـک روز تـا 365 روز) طـبق درخواست بیمه‌گذار.

 

در این طرح با توجه به افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث بر اساس افزایش نرخ دیه، برخی از افراد قادر به پرداخت حق بیمـه یکساله نیستند. به همین دلیل صدور بیمه‌نامه‌های کوتـاه‌مدت سـه‌ماهـه، شش‌ماهه، به صورت خاص و بیمه‌نامه‌های چندروزه و چندماهـه متناسب با توان مالی متقاضی، در بیمه شخص ثالث ملت فراهم شده است.

2- پوشش کمک‌رسان (sos):

هدف این طرح این است که در صورت ایجاد مشکلاتی که در زیر ذکر شده، بیمه‌گذار می‌تواند با تماس تلفنی از طریق مرکز پیام شرکت بیمه، درخواست خدمات از شرکت امدادرسان را داشته باشد.

 

خدمات شامل: سوخت‌رسانی، راه‌اندازی خودرو، خدمات اتصال باطری، تعـویض زاپاس، بیرون کشیدن خـودرو از گاردریل، شانه خاکی، موانع و واژگونی، حمل خودروهای متـوقف مشتریان بنا به تشخیص کارفرما تا اولین شهر در مسیر مقصد.

 

3-بیمـه‌ جامع اتومبیل:

در این طرح که یکی از طرح‌های جدید بیمه شخص ثالث ملت است، 4 پوشش بیمه‌ای در یک بیمه‌نامه ارائه می‌شود.

هدف از ارائه این طرح تجمیع اطلاعات بیمه‌نامه‌های مختلف در یک بیمه‌نامه است.

بیمـه‌نامه جامع اتومبیل در واقع متشکل از چهار پوشش بیمه شخص ثالث، پوشش حوادث راننده، بیمه بدنه (خطرات اصلی و خطرات تبعی) و پوشش امدادرسان خودرو (sos) است.

بیمه‌نامه جامع به صورت یکساله و کوتاه‌مـدت (سه ماهه و شش ماهه) صادر می‌شود.

 

4- پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت:

با توجه به افزایش نرخ دیه و به تبع آن نرخ بیمه شخص ثالث در هر سال، بیمه ملت به ارائه این طرح پرداخته است.

 

در این طرح خریدار بیمه شخص ثالث، می‌تواند 10 درصد اضافه بر مبلغ حق بیمه شخص ثالث سال فعلی را بدون توجه به میزان افزایش نرخ دیه در سال بعد پرداخت کند تا بر این اساس بدون نیاز به مراجعه و خرید الحاقیه بیمه شخص ثالث، بیمه ملت خسارت های جانی را در سال آتی، به صورت کامل تا مبلغ دیه اعلام شده از طرف قوه قضائیه را پوشش دهد.

چه مواردی تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد؟

پوشش‌‌‌‌های بیمه شخص ثالث به دو دسته پوشش مالی و جانی تقسیم‌‌‌‌‌ می‌شود که پوشش جانی این بیمه شامل غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌‌‌‌های درمانی افراد آسیب دیده در حوادث رانندگی است و در پوشش مالی آن خسارت‌‌‌‌های مالی وارد شده به خودرو یا اموال افراد زیان دیده (به جز راننده مقصر) جبران‌‌‌‌‌ می‌شود.

سقف پرداخت هزینه‌‌‌ها در پوشش جانی بر اساس مبلغ دیه در ماه حرام تعیین‌‌‌‌‌ می‌گردد. سقف پوشش مالی نیز در شرکت‌‌‌‌های مختلف بیمه متفاوت است اما حداقل پوشش مالی تعیین شده توسط بیمه مرکزی در سال 99، 11 میلیون تومان‌‌‌‌‌ است.

حداکثر پوشش مالی در بیمه ملت معادل 40 میلیون تومان است

 

مبلغ دیه کامل چقدر است؟ ماه‌های حرام کدامند؟

مبلغ دیه در ابتدای هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود.

مبلغ دیه در سال 1399 و برای ماه‌های عادی 330 میلیون و برای ماه‌های حرام 440 میلیون تومان اعلام شده است.

ماه‌های حرام به ترتیب محرم، رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه هستند.

سقف پوشش جانی به اندازه‌ی مبلغ دیه در ماه حرام (440 میلیون تومان) است و حداقل پوشش مالی به اندازه یک چهلم مبلغ دیه ماه حرام (11 میلیون تومان) در نظر گرفته می‌شود.

خسارت جانی راننده مقصر هم بر اساس دیه ماه غیر حرام (ماه عادی) پرداخت‌‌‌‌‌ می‌گردد.

 

نرخ بیمه شخص ثالث 1400

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، حق بیمه پایه شخص ثالث هر ساله توسط بیمه مرکزی تعیین و به شرکت‌های بیمه ابلاغ می‌شود. نرخ بیمه شخص ثالث سال 1400 که انتهای سال گذشته اعلام شد، نسبت به سال گذشته (سال 99 ) افزایش قیمت داشته است که دلیل اصلی این افزایش قیمت را‌‌‌‌‌ می‌توان افزایش نرخ دیه سال 99 دانست.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( سه شنبه 99/7/22 :: ساعت 9:13 عصر )
»» خرید ورق پلی کربنات در کرمان

ساخت سایبان ماشین در کرمان

پارکینگ هایی که در فضاهای آزاد مانند حیاط ساختمان و ویلا و غیره قرار دارند، معمولاً به یک پوشش یا سقف احتیاج دارند که به آن سایه بان نیز گفته می شوند. ما در این جا به صورت خلاصه آن را سقف پارکینگ می نامیم. سقف پارکینگ برای آن استفاده می شود که جلوی تابش مستقیم نور خورشید به سمت اتومبیل گرفته شود. در نتیجه از ضررهای احتمالی که می تواند با تابش نور خورشید به خودرو وارد شود جلوگیری به عمل آید. اجرای سقف پارکینگ معمولاً به وسیله‌ی مواد و ورق هایی به نام پلی کربنات صورت می پذیرد. استفاده از پلی کربنات بیشتر به خاطر ویژگی های خاص آن ماده است.البته صرفا فقط پلی کربنات نیست. امروزه از تمام مصالح شیروانی برای سقف پارکینگ استفاده میشود.

 

خرید ورق پلی کربنات در کرمان  

پلی کربنات نوعی ماده‌ی ترموپلاستیک است. که در برابر شرایط مختلف محیطی نظیر دمای بالا یا پایین و هم چنین بارش برف و باران مقاوم است. اما مهم ترین ویژگی پلی کربنات که باعث می شود تا از آن در سقف پارکینگ و سایه بان های مختلف استفاده شود، مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید است. ورق های پلی کربنات مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارند و اجازه نمی دهند که اشعه ماورا بنفش خورشید از آن ها عبور کند. به این ترتیب آن ها به سایه بان های خوبی برای اتومبیل شما تبدیل می شود. چرا که علاوه بر مقاومت و دوام بالا، اشعات مضر نور خورشید را نیز از خود عبور نمی دهد. و این باعث می شود تا اتومبیل ها از ضرر این اشعات مصون بمانند.

 

اجرای سقف پارکینگ در کرمان با ورق های پلی کربنات

گفتیم که به دلیل مقاومت خوب ورق های پلی کربنات از این ماده در سقف پارکینگ و سایه بان ها استفاده می شود. اما این ها تنها ویژگی های مهم پلی کربنات ها نیستند. پلی کربنات ها مقاومت بسیار خوبی در برابر دماهای مختلف، پایین و بالا دارند و تغییرات دمایی بالا در بین روز و شب هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نمی سازد. از طرف دیگر این ماده که از آن در سقف پارکینگ استفاده می شود، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات ناگهانی دارد، به طوری که گفته می شود مقاومت در آن در برابر ضربه در مقایسه با شیشه حدود 250 برابر و در مقایسه با ماده اکریلیک چیزی حدود 30 برابر است. این موضوع به خوبی نشان می دهد که سقف پارکینگ اجرا شده به وسیله‌ی پلی کربنات تقریباً شکست ناپذیر است و هیچ پدیده‌ای نمی تواند آسیبی به آن وارد کند.

 

ساخت پارکینگ ماشین در کرمان

یکی دیگر از ویژگی ها بسیار مهم پلی کربنات ها این است که در حالی که مقاومت بسیار بالایی چه در برابر نیروهای وارده و چه در برابر ضربه های وارده دارند، اما در عین حال وزن بسیار پایینی نیز دارند. این موضوع باعث می شود تا حمل و نقل آن ها به سادگی صورت بپذیرد و هم چنین سهولت خاصی در نصب آن ها ایجاد شود. این سبک وزنی هم چنین باعث می شود تا برای پایه های سقف پارکینگ نیاز به ستون های خیلی ضخیم و قوی نداشته باشیم.

 

به عبارت دیگر هزینه های ساخت و اجرای سقف پارکینگ کاهش غیر قابل چشم پوشی ای خواهد داشت. اتومبیلی که به صورت مستقیم زیر نور خورشید قرار می گیرد، بدنه‌ی آن می تواند دچار مشکلات مختلفی شود، حتی اگر مستقیم تحت نور خورشید نباشد، باز هم امکان عبور اشعه ماورا بنفش و رسیدن آن به خودرو وجود دارد. اما ورق های پلی کربنات در برابر عبور اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم هستند و اجازه‌ی عبور این اشعه‌ی مضر را نمی دهد. به خاطر همین موضوع بدنه‌ی اتومبیل از خسارت های احتمالی مصون می ماند و مشکلی برایش ایجاد نمی شود.

 

اضافه کردن سقف پارکینگ آپارتمان

بسیار پیش می‌آید که در زمان خرید آپارتمانی، متوجه می‌شوید واحدی که قصد خریدش را دارید، پارکینگ ندارد.

شاید از خود می‌پرسید که چطور می‌شود واحدی پارکینگ نداشته باشد یا در اصل، پارکینگ چگونه بین واحدها تقسیم می‌شود؟

در این مورد خوب است بدانید که تقسیم پارکینگ به دو صورت انجام می‌شود:

صورت اول، تعلق اختصاصی است، که مانند انباری، با تعیین موقعیت و مساحت آن، محل دقیق آن در صورت مجلس تفکیکی و سند رسمی قید می‌شود و در حقیقت ملک اختصاصی صاحب آپارتمان به حساب می‌آید. صورت دوم، تعلق پارکینگ به هر واحد به طور مشاع است.

امروزه تامین پارکینگ برای واحهای آپارتمان امری اجباری است و البته از ملزومات زندگی آپارتمان نشینی است. چند سالی است که شهرداریها قسمتی از حیاط مشاع آپارتمانها را به فضای پارکینگ اضافه میکنند. این یعنی اینکه مساحت پارکینگ از مساحت آپارتمان (برای تامین تعداد پارکینگ) بیشتر میشود. و پارکینگ نیاز به سقف دارد.

 

در بام آذین مفتخریم اعلام کنیم آمادگی داریم فضای اضافه شده به پارکینگ را مسقف کنیم و پوشش دهیم.

 

سقف پارکینگ اضافه شده را بصورت سقف سبک و سریع اجرا میکنیم . پوشش سقف پارکینگ در حیاط را با ورق های شیروانی و ورقهای طرح سفال پوشش میدهیم

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( جمعه 99/7/18 :: ساعت 8:10 عصر )
»» ورق گالوانیزه رنگی

پوشش سقف سوله

در پوشش سقف سوله از متریال مختلفی بهره گرفته می شود که از حیث منطقه جغرافیایی و نوع کاربری می توانند متفاوت باشند.

برای پوشش بیرونی سقف سوله، میتوان از ورق های رنگی و گالوانیزه ، کرکره و ذوزنقه ، ساندویچ پنل و پل کربنات استفاده نمود.پوشش داخلی میتواند از پشم شیشه یا پشم سنگ ، فوم پلی استایرن و پلی اتیلن  یا کارتن پلاست باشد .برای محافظت از پوشش داخلی سقف سوله میتوان از توری های طرح ریز فلزی یا توری مرغی و … استفاده نمود.

 

شما می تواند از فروشگاه مصالح شیروانی در کرمان انواع ورق های مورد استفاده در سقف های سوله را خریداری نمایید و هچنین ساخت سقف ویلایی در کرمان و ساخت سقف سوله در کرمان و اجرای انواع سقف های شیروانی طراحی و ساخت و نصب و پوشش از تخصص های بام آذین می باشد.

 

پوشش سقف سوله که با استفاده از ساندویچ پنل سقفی و دیواری است، از پر طرفدار ترین و اصولی ترین نوع پوشش است ساختار آن به این شکل است که بین دو ورق لایه ای فوم تزریق می کنند و اصطلاحا به آن پوشش ساندویچی گفته می شود.

پوشش های از این دست ، استحکام خوبی در برابر زلزله و دیگر حوادث خارجی دارند به علاوه عایق بهتری برای صدا ، رطوبت و حرارت به داخل سوله هستند. در ضمن اجرای این نوع پوشش سقف برای سوله سریع تر از انواع دیگر انجام می شود و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نتیجه هزینه می شود. از ساندویچ پانل در پوشش سقف سوله های ورزشی ، سوله های صنعتی ، آشیانه ی هواپیما ها و ده ها نوع سوله ی دیگر استفاده می شود.

 

انواع پوشش سقف سوله :

 1.ساندویچ پانل ( پوشش سقف سوله )

از پرطرفدارترین پوشش های سقف سوله، میتوان به ساندویچ پانل سقفی و دیواری اشاره کرد.در ساختار این نوع پوشش ، بین دو ورقه فوم تزریق میکنند، قابل ذکر است که اصطلاحا به این نوع پوشش ، پوشش ساندویچی گفته می شود.

 

از مزایای پوشش های ساندویچی

  • استحکام در برابر زلزله و حوادث خارجی
  • عایق صدا، رطوبت و حرارت
  • اجرای سریع و بنابراین کاهش زمان اجرا و در نهایت کاهش هزینه

 

کاربردهای ساندویچ پانل

  • سقف سوله های ورزشی
  • سقف سوله های صنعتی
  • آشیانه هواپیما
  • سردخانه ها به دلیل عایق خوب گرما
  • و ده ها نوع سوله دیگر

 

2- ورق گالوانیزه رنگی

ورق گالوانیزه یک ورق آهنی با پوشش فلزی و محافظ در برابر زنگ زدن می باشد و به دو صورت رل فرم و فابریک تولید می شوند.پایه این ورق ها گالوانیزه است و مقاوم در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی که به دو صورت شیت و رول ارائه می شوند

 

مصارف ورق گالوانیزه

  • ساختمان
  • لوازم خانگی
  • صنایع فلزی
  • خودروساز

 

3- پوشش سقف سوله با پلی کربنات

پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه مناسب به جای شیشه در بخش های مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرارمی گیرد.تنوع زیاد این نوع ورق های پلی کربنات باعث شده که بتوان از آن در هر نوع سازه ای با هر نوع مصالح ساختمانی بهره برد.

 

موارد مصرف ورق های پلی کربنات

  • نورگیرهای سقفی سوله های دامداری
  • سوله های فروشگاهی
  • انبار
  • پارکینگ های عمومی
  • سالن های ورزشی
  • گلخانه ها

استفاده از ورق های پلی کربنات شفاف، باعث بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده بهینه از نور خورشید می شود.از این ورقه ها میتوان به عنوان جایگزین شیشه استفاده نمود از ویژگی های دیگر این ورقه ها، عدم تبادل حرارت در فصول مختلف سال و همچنین سبک آنها می باشد.

این ورق ها ، هزینه های آبندی پوشش سقف را به دلیل همشکل بودن با ورق های گالوانیزه و ساندویچ پانل کاهش می دهند.

 

پوشش سقف رایج در کشور

سقف کارتن پلاست یا توری مرغی به همراه پشم شیشه یا فوم + ورق گالوانیزه یا رنگی کره ای80 درصد سقف سوله های ایران از این نوع است سقف کارتن پلاست از توری مرغی بهداشتی تر و کیفیت بالاتری دارد و تفاوت قیمتی اندکی با یکدیگر هستند.

 

پوشش سقف سوله با پلی کربنات :

تنوع ساختاری ورق‌های پلی کربنات امکان استفاده از آن را بر روی هر نوع سازه و در جوار هر نوع مصالح ساختمانی به راحتی فراهم نموده است و کاربردهای وسیعی را ایجاد می‌کند.

تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان 35 تا 82 درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد.

ورق پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد 05/3*05/2 متر تولید می‌گردد. این ورق دارای یک لایه ضد uvبرای محافظت در برابر نورآفتاب می‌باشد. می‌توان ورق با دوطرف ضد uv نیز سفارش داد، این ورق در ضخامت‌های 10،12،2،3،4،6،8 میلی‌متر تولید می‌شود وعلاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز، آبی، شیری، زرد، قرمز، سبز) می‌باشد. این ورق فقط از دوقسمت طول و عرض قابلیت خم شدن دارد، ومزیت آن سبک بودن آن است. کاربرد این ورق در انواع پوشش سقف‌ها، پارکینگ‌ها، سقف کاذب و دیواره‌های سوله و آبنما … می‌باشد.

 

پلی کربنات

عوامل جوی مانند طوفان و تگرگ و حوادث طبیعی مانند زلزله از مهم ترین عوامل در تعیین و انتخاب مصالح ساختمانی مناسب می‌باشد که با توجه به شفافیت و ضربه پذیری و مقاوم بودن ورق پلی کربنات، استفاده از این ورق در لیست مصالح ساختمانی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

 سبک بودن وزن ورق پلی کربنات علاوه بر عدم تحمیل وزن اضافه به سازه موجود که خود عامل بسیار مهم در مورد مقاومت در برابر زلزله نیز می‌باشد، در حمل و نقل آن نیز نقش به سزایی دارد چه امکان انتقال آن در تعداد بسیار با وزن بسیار کم از هزینه متعلقه و تردد مربوط به آن می‌کاهد. با توجه به مسئله عدم تبادل حرارتی، کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف چشمگیر است که این خود در مناطق سردسیر و گرمسیر و یا حتی معتدل با توجه به اهمیت بهینه‌سازی میزان مصرف سوخت و انرژی الکتریکی از مهمتریت خصوصییات این ورق می‌باشد. سر و صدا و مزاحمت حاصل از آن همیشه از عوامل مهم در تأمین فضاهای امن از نظر مزاحمت صوتی بوده است.

 

ورق پلی کربنات:

ورق پلی کربنات با ضخامت‌ها و لایه‌های مختلف عامل موثر در تأمین اینگونه فضاها می‌باشد. اشعه ماوراء بنفش به عنوان اشعه سرطان زا مؤثر بر سلامتی موجودات زنده و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شود در پناه ورق‌های پلی کربنات به علت دارا بودن لایه ضد عبور این اشعه، فضایی سالم و قابل اطمینان ایجاد می‌گردد. مشکل تمیز نگاه داشتن نماها و یا سقف‌های شفاف ساختمان‌ها همیشه وجود داشته که در مورد ورق‌های پلی کربنات با توجه به خصوصیت آنتی استاتیک بودن لایه خارجی آن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده و با اولین شستشوی ساده و یا باران به راحتی پاکیزه می‌گردد. ضربه پذیری و نشکن بودن ورق پلی کربنات موجب فراهم کردن فضایی عاری از خطر در برابر سقوط اجسـام می‌گردد.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( جمعه 99/7/18 :: ساعت 6:27 عصر )
»» ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یک روش درمانی و زیبایی دندان بوده که با هدف ترتیب بخشیدن به دندان‌های نامنظم و از بین بردن ناهنجاری در فک صورت می‌گیرد. عوارض ناشی از قرارگیری دندان‌ها در جای نامناسب مثل جلوگیری از رعایت صحیح بهداشت دهان و دندان، اختلال در تکلم و تاثیر نامناسب بر زیبایی چهره اجرای روش درمانی ارتودنسی دندان برای افراد را ضرورت می‌بخشد.

علاوه بر موارد بیان شده روش درمانی ارتودنسی دندان برای رفع مشکلاتی مثل پوسیدگی دندان‌ها در اثر فشار ناشی از شکل گیری نامناسب دندان‌ها، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی ناشی از خوب جویده نشدن مواد غذایی، احساس درد در سر و گردن، مشکلات TMJ و در نهایت تاثیر منفی بر ظاهر دندان‌ها و چهره پس از معاینه دندان پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود.

 

 

مدت زمان ارتودنسی دندان و هزینه ارتودنسی دندان وابسته به وضعیت دندان‌ها و انواع ارتودنسی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی متفاوت می‌باشد.ارتودنسی دندان با روش‌های مختلفی مثل ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون و ... متناسب با وضعیت دندان‌ها و سن فرد بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی صورت می‌گیرد.

بهترین راهکار در هنگام مواجهه با فشردگی و بهم ریختگی دندان‌ها و همین طور ناهنجاری در فکین مراجعه به یک ارتودنتیست متخصص و شروع درمان ارتودنسی دندان در یک مرکز تخصصی معتبر می‌باشد.

 

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست

همانطور که در بخش ارتودنسی دندان اشاره داشتیم، نقش یک متخصص ارتودنسی در انتخاب روش درمانی مناسب با وضعیت دندان‌های بیمار و نتیجه مطلوب ارتودنسی دندان بسیار پر رنگ می‌باشد. یک ارتودنتیست یا متخصص ارتودنسی با ویزیت بیمار بهترین روش و راهکار درمانی را برای از بین بردن ناهنجاری فک و نامتوازن بودن دندان‌ها در نظر می‌گیرد.

در واقع متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست فردی است که مهارت و دانش لازم را در دانشگاه پس از گذراندن دوره عمومی دندانپزشکی برای درمان ناهنجاری های فک و صورت کسب کرده باشد. درمان‌های پیچیده و تخصصی ارتودنسی دندان باید تحت نظارت یک متخصص ارتودنسی و در یک مرکز درمانی تخصصی صورت گیرد.

 

 

ارتودنسی دندان بدون نظارت یک متخصص ارتودنسی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل پارگی لثه و عوارضی از این قبیل در بیمار ‌شود. برای داشتن یک ارتودنسی دندان مناسب با یک روش ارتودنسی موثر و نتیجه مطلوب در پایان این دوره درمان، حتما با یک متخصص ارتودنسی مجرب در یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان در ارتباط باشید.

 

روش ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی را بشناسید.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی یکی از روش‌های ارتودنسی دندان بصورت تخصصی بوده که رفع ناهنجاری موجود در فک از طریق ایجاد تغییراتی در دندانها را در بر می‌گیرد. ناهنجاری‌های موجود در فکین با ایجاد مشکلاتی در تکلم و تاثیر منفی بر چهره موجب ضعف در اعتماد به نفس افراد شده و درمان این عارضه را  ضرورت می‌بخشد.

ارتودنسی کامفولاژ یا جبرانی ناهنجاری‌های مثل تنگی فک پایین یا بالا، جلوزدگی فک پایین یا بالا، عقب ماندگی فک پایین یا بالا، انحراف فک، کم یا زیاد کردن ارتفاع صورت را درمان می‌کند. کامفولاژ به معنای پوشاندن و مخفی کردن است که در این حالت درمانی نیز ارتودنسی کامفولاژ با اثر بر وضعیت دندان‌ها ناهنجاری‌های نامبرده در فک و صورت را پوشانده و بهبود می‌بخشد.

 

 

قبل از اقدام به اعمال روش درمانی ارتودنسی کامفولاژ باید وضعیت فک و دندان بیمار توسط یک متخصص ارتودنسی مجرب مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تشخیص وضعیت فک و دندان بیمار بهترین روش ارتودنسی کامفولاژ با تجویز متخصص ارتودنسی برای بیمار انجام می‌شود.

انتخاب یک مرکز تخصصی ارتودنسی دندان و اطلاعات کافی در خصوص ارتودنتسیت و متخصص ارتودنسی معرفی شده در نتیجه بخش بودن ارتودنسی کامفولاژ در رفع انحراف و ناهنجاری فک بسیار اثر گذار است.

 

عارضه سنگ لوزه چیست؟

سنگ لوزه بصورت دانه‌های سفید رنگ بر سطح لوزه ایجاد شده که اوصولا قابل مشاهده نیست. بیشتر در زمان سرماخوردگی و متورم شدن لوزه‌ها ممکن است سنگ لوزه خودنمایی کرده و نیاز به رفع آن از روی لوزه‌ها ضرورت پیدا کند. سنگ لوزه غالبا بر روی لوزه‌های متنهی به زبان یا به اصطلاح لوزه‌ی زبانی رویت می‌شوند.

لوزه‌ها از برآمدگی‌ها و شکاف‌هایی متشکل است که باکتری‌ها، مخاط و سلول‌‌های مرده در داخل آنها گیر کرده و به مرور زمان منجر به ایجاد عوارضی مثل سنگ لوزه می‌شود. سنگ لوزه گاها با بروز انواع آلرژی و حساسیت و سرماخوردگی تحریک شده و با درد همراه است.

 

 

در حالت تخصصی تر سنگ لوزه را توده‌ای تشکیل شده از مواد کلسیومی (کلیسفیکاسیون) در شکاف بین لوزه‌ها می‌نامند. عدم رعایت بهداشت دهان و دندان از مهمترین دلایل بروز سنگ لوزه در افراد است. بنا به نظرات علمی ارائه شده درباره سنگ لوزه می‌توان دلیل نمود این عارضه را تحت تاثیر تحلیل رفتن واحد‌های تشکیل دهنده فولیکول‌های لوزه دانست.

عمل برداشتن سنگ لوزه یک عمل کاملا تخصصی و حساس بوده که باید توسط یک متخصص پس از تشخیص مناسب انجام شود. بنابراین در انتخاب پزشک و کلینیک‌های تخصصی در رفع این عارضه نهایت دقت را داشته باشد.

سفید کردن دندان و بلیچینگ

سفید کردن دندان یکی از روش‌های بهبود و زیبایی دندان بوده که در دسته خدمات عمومی دندانپزشکی قرار دارد. ساده ترین و در دسترس ترین روش سفید کردن دندان جرم گیری برای برگرداندن رنگ اصلی دندان‌ها و از بین بردن جرم می‌باشد. یکی از تخصصی ترین روش‌های سفید کردن دندان که منجر به درخشان شدن دندان‌ها نسبت به حالت طبیعی شده بلیچینگ است.

 

 

امروزه روش‌های طبیعی زیادی برای سفید کردن دندان وجود داشته که خیلی از آنها ریشه در طب گیاهی و سنتی دارند. در کنار این موارد توجه به توصیه‌هایی مثل استفاده از خمیر دندان های سفید کننده، سفید کردن دندان با لیزر، استفاده از نوار سفید کننده و در نهایت استفاده از ژل سفید کننده دندان را می‌توان از مراحل سفید کردن دندان دانست.

بهترین اقدام برای ماندگاری سفیدی دندان‌ها و سفید کردن دندان با روش‌های مناسب مشورت با یک دندانپزشک متخصص است. مصرف کمتر مواد کافئین دار و اجرای توصیه‌های تخصصی یک متخصص تاثیر بسزایی در دوام سفیدی دندان‌های افراد دارد.

 

روکش دندان چیست؟

روکش دندان یک لایه‌ی نازک غالبا از جنس سرامیک است که برای پوشاندن وضعیت ظاهری دندان و همین طور مقاومت دندان قبل از بعضی روش‌های درمانی می‌باشد. روکش دندان سرامیکی یا لمینت از پر طرفدارترین روش‌های ترمیم دندان است.

 

 

رایج ترین سوالاتی که در خصوص روکش دندان در بین افراد متقاضی این روش درمانی مطرح بوده به شرح ذیل است:

  • هزینه روکش دندان سال 98
  • قیمت عصب کشی و روکش دندان
  • قیمت روکش دندان سال 99
  • قیمت روکش دندان ایمکس
  • فیلم روکش دندان جلو
  • عوارض روکش دندان

 

نصب انواع روش روکش دندان چه بصورت درمانی و چه زیبایی دندان باید توسط یک متخصص و دندانپزشک مجرب انجام شود. نصب صحیح روکش دندان و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی پس از آن باید در یک مرکز درمانی تخصصی و زیر نظر یک متخصص صورت گرفته تا با کمترین عوارض و بهترین نتیجه همراه باشد.

 

منبع: https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/2231/What_is_dental_orthodontics

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( چهارشنبه 99/7/16 :: ساعت 7:8 عصر )
»» تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران

مراحل راه اندازی و نصب پکیج

نصب پکیج یکی از اقدامات اساسی و ضروری در راه اندازی سیستم گرمایشی در ساختمان‌های مختلف است. نصب پکیج با اصول و برنامه تعیین شده برای راه اندازی تجهیزات وابسته به این سیستم بطور کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. امروزه نصب پکیج در دسته خدمات پردرخواست راه‌اندازی سیستم گرمایشی در منازل مسکونی است.

ویژگی‌های بارز و ساختار پکیج در کنار هماهنگی آن با استاندارهای جدید ساختمان سازی از دلایل اصلی پر درخواست بودن سرویس نصب پکیج می‌باشد. در این خصوص قیمت نصب پکیج تهران و همین طور فراگیری آموزش نصب انواع پکیج از مهمترین مواردی است که از سمت کاربران مورد پیگیری و بررسی قرار می‌گیرد.

جلوگیری از مواجهه با ایرادات مشکلات پی در پی پس از نصب این سیستم گرمایشی مستلزم به کارگیری افراد متخصص در این زمینه است. بازار آنلاین خدمت از ما با فراهم آوردن یک بستر کاری مطمئن در این حوزه شرایط را برای یافتن بهترین متخصصین نصب پکیج تهران در مناطق مختلف فراهم آورده است.

 

 

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه

نگهداری موتورخانه وابسته به شرایط و تجهیزات به کار رفته با یک سری اقدامات از پیش تعیین شده و اصولی صورت می‌گیرد. نگهداری موتورخانه یک کار تخصصی و موثر از کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن کیفیت و عمر استفاده از تجهیزات وابسته به آن است.  

هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه وابسته به وضعیت و همین طور رعایت نکات اشاره شده در زمان نصب و راه اندازی بر اساس چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه تعیین می‌گردد.در هنگام اقدام به نگهداری موتور خانه و همین طور سرویس به موقع آن می‌کنند ،بیشترین مواردی که در راس انجام این کار قرار دارند به شرح ذیل می‌باشند:

 

چک لیست تعمیر و نگهداری موتورخانه

  • آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه 
  • تعمیر و نگهداری موتورخانه تاسیسات
  • شرکت تعمیر و نگهداری موتورخانه
  • نگهداری موتورخانه ها
  • تعمیرکار موتورخانه در مناطق مختلف تهران
  • تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 

 

امروزه نیاز افراد به کارگیری تعمیرکار موتورخانه کاربلد برای تعمیرات تخصصی موتورخانه به اندازه‌ای اهمیت داشته که دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه برگزار می‌شود.برای داشتن اطلاعات دقیق و اصولی در خصوص نحوه و هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه با ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" با نزدیک ترین شرکت تعمیر و نگهداری موتور خانه در تهران در ارتباط باشید.

 

قیمت تخمینی نصب پکیج تهران

نصب پیکج تهران از خدمات مورد پر درخواست برای راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی جدید بر اساس اصول تعیین شده است. علاوه بر تخصص و نصب صحیح پکیج در مناطق مختلف تهران قیمت و هزینه راه اندازی و نصب پکیج نیز از نکات مورد توجه افراد در هنگام ثبت سفارش نصب پکیج است.

 از آنجایی که قیمت نصب پکیج ایران رادیاتور با هزینه نصب پکیج بوتان تفاوت دارد، برند را می‌توان یکی از عوامل تعیین کننده قیمت نصب پکیج تهران دانست. علاوه بر این مورد محل نصب پکیج و نوع پکیج نیز در هزینه نصب  و راه اندازی انواع پکیج توسط نصابان متخصص در این زمینه تاثیر دارد.

برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص قیمت نصب پکیج می‌توانید از طریق تلفن همراه خود و در کوتاهترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن "خدمت از ما" از تنکسین‌های نصب پکیج تهران استعلام قیمت رایگان بگیرید. یکی از اساسی ترین مراحل نصب پکیج، نحوه‌ی لوله کشی پکیج بوده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مراحل و نحوه‌ی لوله کشی پکیج

لوله کشی پکیج از مهمترین مراحل نصب این سیستم گرمایشی بوده که باید وابسته به نوع و مدل پکیج توسط افراد متخصص صورت گیرد. لوله کشی پکیج به علت ویژگی‌های کاربردی که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه، آبگرمکن و بخاری گازی داشته، در صدر درخواست‌های افراد قرار دارد. از مهمترین مزایای این کار می‌توان به مصرف کم گاز و برق، بازدهی بالا، سیستم ایمنی بالا و ... اشاره داشت. 

 

 

نصب پکیج روی دیوار، نصب پکیج زمینی و محل نصب پکیج (نصب پکیج در بالکن و یا نصب پکیج در آشپزخانه) علاوه بر هزینه نصب پکیج بر نوع لوله کشی پکیج نیز تاثیر مستقیم دارند. علاوه بر این موارد پر اهمیت ترین نکات مورد بررسی از دید کاربران برای لوله کشی پکیج در نقاط مختلف تهران در موارد زیر خلاصه می‌شود.

 

  • هزینه لوله کشی پکیج در تهران
  • نوع سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری
  • مراحل و هزینه لوله کشی پکیج قرنیزی
  • مزایای لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • نمونه لوله کشی پکیج با لوله سفید
  • لوازم مورد نیاز لوله کشی پکیج در مدل‌های مختلف
  • قیمت لوله کشی پکیج روکار در تهران
  • و...

 

امروزه برقراری ارتباط با مجرب ترین تکنسین‌های لوله کشی پکیج برای مناطق مختلف تهران با شرایط بیان شده از طریق ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی امکان پذیر است. هزینه لوله کشی پکیج تهران بر اساس متراژ و تجهیزات کاربردی در کنار مدل پکیج تعیین و توسط کارشناس نصب برآورد می‌شود.

 

هزینه‌ لوله کشی پکیج تهران

 قیمت لوله کشی پکیج تهران در ساختمان مختلف به نوع سیستم لوله کشی پکیج بستگی دارد. هزینه لوله کشی پکیج تهران وابسته به نوع پرژه می‌توان متفاوت باشد.بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته در این خصوص قیمت لوله‌کشی پکیج به عواملی مانند نوع پکیج، متراژ لوله‌ کشی پکیج، نوع لوله و اتصالات مورداستفاده، نوع لوله کشی پکیج (روکار، توکار، دیواری و زمینی) و … بستگی دارد.

 

 

لوله کشی پکیج تهران از سری مراحل حساس نصب این سیستم گرمایشی بوده که اگر توسط افراد متخصص و نصابان کاربلد صورت نگیرد مشکلات زیادی را به دنبال دارد. ایجاد ناهماهنگی و بی نظمی در محیط گرفته تا تاثیر بر کیفیت و نحوه عملکرد پکیج پس از نصب از سری مواردی است که در صورت عدم رعایت اصول نصب پکیج توسط افراد با آن مواجه می‌شوید.

برای آشنایی بهتر با متخصصان و تکنسین‌های آموزش دیده در نزدیک ترین محل در تهران در اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کرده و پس از مشاهده نظریات و امتیازات کاربری افراد بهترین تکنسین را برای نصب پکیج در تهران انتخاب کرده و کار لوله کشی پکیج را به کارادن بسپارید.

 

منبع: https://canvas.northwestern.edu/eportfolios/1492/setting_up_and_installing_the_package

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( سه شنبه 99/7/15 :: ساعت 1:10 عصر )
   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مراحل خرید و استعلام قیمت نهال گردو
اجاره ویلا شمال
کتابفروشی ایرانی در برن
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران
وقتی لولههای ساختمان میگیرند، باید چکار کنید؟
شاخص توده بدنی و محاسبه BMI آنلاین
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 80441
» درباره من

حلیم پزی

» پیوندهای روزانه

کاردون
تبدیل تاریخ
فال حافظ
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
کنکور و امتحان نهایی [1]
دو ماه باقیمانده به کنکور98 چگونه درس بخوانیم؟ [1]
[آرشیو(10)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خدمت از ما[11] . متخصص ارتودنسی[3] . هزینه ارتودنسی[3] . قیمت نقاشی ساختمان[3] . نقاشی ساختمان[2] . طراحی جواهرات[2] . تبدیل بیت کوین به پول نقد[2] . اپلیکیشن خدمت از ما[2] . خرید نهال گردو[2] . خدمات تاسیساتی[2] . سرویس پکیج[2] . سرویسکار پکیج[2] . سقف پارکینگ . سقف سوله . سقف کاذب . سوپر مارکت آنلاین کرمان . سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال . طراح اپلیکیشن در کرمان . طراحی اپ کرمان . طراحی اپلیکیشن اندروید کرمان . سرویس پکیج بوتان . سرویس کولرآبی . خدمات کولر آبی . آبشار ویسادار . آرکا افشان . آزمون آنلاین آیلتس mock test . آموزش بیت کوین . آموزش خرید و فروش بیت کوین . آموزش زیان ایران بریتانیا . خزید رگال . دریافت سیگنال ارز دیجیتال . دریافت کد بورسی . دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح . دوره ارز دیجیتال . دوره های آموزشی ارز دیجیتال . دکترنهال . راه اندازی و نصب پکیج . رگال آهنی . رگال خانگی . رو در رو . روش‌های ارتودنسی . سئو چیست . سئو در کرمان . سئو و بازاریابی دیجیتال . سئوکار کیست . ساخت پارکینگ . ساخت رگال . سایبان ماشین . سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین . سبزی آباد . سرمایه گذاری در ترکیه . اجاره ویلا شمال . اخبار ورزشی بانوان . اخبار ورزشی کرمان . ارتودنسی . ارتودنسی دندان . ارتودنسی نامرئی . از کجا بیت کوین بخرم . ازدواج در ترکیه . اسامی بهترین وبلاگ ها . اعضای بلک پینک . انگشتر جواهر مردانه . انگشتر طلا مردانه . ایزوگام . بازار آنلاین.بازار آنلاین خدمات ایران . بازسازی بناهای . باشگاه آرمان گهر . باشگاه شاهین . باشگاه فوتبال شاهین . بام آذین . برنامه نویسی حرفه ای در کرمان . بلک پینک . بنایی ساختمان . بهترین مدرسه فوتبال کرمان . بهترین مرکز زبان انگلیسی . بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب . بهترین وبلاگ ها . بهترین وبلاگ ها دانستنی . پارادیس هاب . پوشش سقف . تبدیل بیت کوین به ریال در ایران . تری دی پانل . تشخیص ترکیدگی . تعمیر پکیج . تعمیر ساختمان . تعمیرموتورخانه . تعمیرکولرآبی . ثبت ازدواج در ترکیه . ثبت نام در بورس . چگونه بیت کوین بفروشم . حداقل هزینه ارتودنسی . خرید ارز دیجیتال . خرید اسپری . خرید بلیط هواپیما . خرید بیمه شخص ثالث . خرید رنگ مو . خرید عطر . خرید نهال . خرید نهال بادام . طراحی جواهرات با کامپیوتر . طراحی سایت در کرمان . طراحی سایت شرکتی . طراحی سایت فروشگاهی . طرح نقاشی ساختمان . عیب یابی پکیج . فروش رگال . فروشگاه محصولات طبیعی کرمان . فروشگاه یاسین . فروشگاه کرمان . فضای کار اشتراکی . فضای کار اشتراکی پارادایس هاب . فوتبال کرمان . قالیشویی آنلاین . قیمت ارتودنسی . قیمت ارتودنسی در سال 99 . قیمت تری دی پانل . قیمت قالیشویی . قیمت لوله کشی ساختمان . متخصص دندانپزشکی . مجله اینترنتی خدمت از ما . مجله اینترنتی.خدمت از ما . محاسبه BMI . محاسبه BMI آنلاین . محصولات ارگانیک کرمان . محصولات سالم در کرمان . مدرسه فوتبال در کرمان . مدرسه فوتبال کرمان . مزایای تری دی پانل . مشاور کسب و کار اینترنتی . مشاوره رایگان کسب و کار . مشاوره و راه اندازی کسب و کار . مشکلات دهان و دندان . معایب ارتودنسی نامرئی . معرفی خدمت از ما . نحوه فروش بیت کوین در ایران . نرخ بیمه شخص ثالث . نرم‌ افزار مدیریت مطب . نصب ایزوگام . نصب ایزوگام در تهران . نصب پکیج . نصب توالت فرنگی . نصب کولر آبی . نظافت به صورت آنلاین . نظافت تهران . نگهداری موتورخانه . نهال گردو . نهالستان دکترنهال . نوسازی خانه . قیمت نهال گردو . گرمایش از کفنگهداری موتورخانه . گروه بلک پینک . لوازم جانبی بیسوس . لوازم جانبی شیائومی . لوازم جانبی موبایل . لوله بازکنی . لوله بازکنی تهران . لوله کشی ساختمان . لیست پزشکان . لیست پزشکان شیراز . لیست پزشکان مشهد . وانت بار . وانت بار ارزان . وانت بار اینترنتی . یمه شخص ثالث . کابینت سازی . کتابفروشی ایرانی در اروپا . کتابفروشی ایرانی در برن . کتابفروشی ایرانی در خارج . کتابفروشی های فارسی در سوئد . کد بورسی رایگان . کرایه وانت بار . کرند . کُرند . کسب درآمد . کلاس آموزش ارز دی . کلاس آموزش ارز دیجیتال . کلاس آموزش بیت کوین .
» آرشیو مطالب
مهر 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
اردیبهشت 98
فروردین 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
صنایع حفاظتی و فلزی کاوه
کنکور و امتحان نهایی
متخصص ارتودنسی
لوله بازکنی تهران
نصب ایزوگام در تهران
قالیشویی
نقشه ایران
فال حافظ
تبدیل تاریخ
کاردون

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب