سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، تباه کردن مال، پرسش بسیار، و قیل و قال را دوست ندارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
حلیم پزی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» قیمت یونیت دندانپزشکی

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه 5 ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از 24 ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( پنج شنبه 98/8/23 :: ساعت 11:39 صبح )
»» سرمایه گذاری آسان در ارز های دیجیتال

سرمایه گذاری آسان در ارز های دیجیتال

 

 

ارز دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت و خبر های روز چرخی زده باشید قطعا با نام ارز های دیجیتال و بیت کوین آشنا شده اید. ارز های دیجیتال تقریبا سه یا چهار سالی می شود که رشد قیمت های بسیار سنگین را تجربه کرده اند و به یک بازار سرمایه گذاری بسیار مناسب و با بازدهی بالا تبدیل شده اند.

در اواخر سال 2016 قیمت هر بیت کوین کمتر از 700 دلار بود اما یک سال بعد و در اواخر سال 2017 قیمت بیت کوین به حدود 6500 دلار رسید. این افزایش قیمت در طول یک سال باعث شد تا نظر بسیاری از سرمایه گذاران و همچنین مردم عادی که تاکنون سرمایه گذاری نکرده بودند به این بازار جلب شده و به سمت آن حرکت کنند. این حرکت جمعی باعث شد تا ارز های دیجیتال به عنوان یک بازار رسمی و جدی در سطح جهان شناخته شود و مردم در تمام کشور های دنیا سرمایه گذاری خود را در این بازار شروع کردند.

اگر شما هم می خواهید به این بازار وارد شوید باید بدانید که قطعا ناامید نخواهید شد. سن این بازار حدود 10 سال است و در مقایسه با سایر بازار های سرمایه گذاری هنوز بسیار جوان است و اشباع نشده است. به همین دلیل پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می تواند سرمایه شما را با نرخ بسیار خوبی افزایش دهد.

 

 

ریسک سرمایه گذاری

قطعا می دانید که هیچ سرمایه گذاری بدون ریسک نیست. همان طور که افزایش قیمت های چشمگیر و سودآور وجود دارد، موج های سقوط قیمت هم وجود دارند و اگر شما در زمان مناسب سرمایه گذاری نکنید این احتمال وجود دارد که بخشی از سرمایه خود را از دست بدهید. اما آیا واقعا هیچ راهی وجود ندارد که بتوان ریسک سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال را کاهش داد؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می تواند ریسک سرمایه گذاری خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و دیگر از افزایش و یا کاهش قیمت ها شوکه نشوید.

یکی از راه هایی که در مقابل شما وجود دارد این است که خودتان دست به کار شوید و کارشناس سرمایه گذاری خودتان شوید. این کار کاملا رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بازار مالی مورد نظر خود را به دقت رصد کنید و به یک نمودار کلی قیمتی دست پیدا کنید. سپس می توانید بر اساس نمودار خود حرکت کرده و در زمان های کف قیمت ارز مورد نیاز خود را بخرید و در زمان قله قیمتی هم آن را بفروشید. خوب این راه خیلی خوب است و مهم تر از همه این که کاملا رایگان است. اما با این کار شما به جای یک ریسک، دو ریسک را قبول کرده اید. ریسک اول همان ریسک سرمایه گذاری است و به هر حال حتی اگر شما کارشناس بسیار با تجربه هم باشید ممکن است گاهی گرفتار شده و در سرمایه گذاری خود ضرر کنید. اما در این جا شما یک ریسک دیگر را هم به جان خریده اید و آن هم خودتان هستید! باید قبول کنید، شما کارشناس و تحلیل گر بازار نیستید. شما شاید بتوانید یک ارز خاص را مورد بررسی قرار دهید و بتوانید روند کلی قیمتی آن را تشخیص دهید اما شما همه چیز را نمی دانید. در طول روز در تمام دنیا اتفاقات و اخبار اقتصادی منتشر می شود که هر کدام می تواند روند یک بازار را به کلی تغییر دهد. شما هر چه قدر هم تلاش کنید باز هم نمی توانید مانند یک کارشناس و تحلیل گر کار کنید زیرا این تخصص شما نیست. پس پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ این روش نروید.

 

 

سیگنال ارز دیجیتال

راه بعدی و بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری استفاده از سیگنال ترید ارزهای دیجیتال می باشد. اما سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست؟ این سیگنال ها نمودار های قیمتی هستند که توسط کارشناسان بسیار ماهر و با تجربه و همچنین کامپیوتر های تحلیلگر بسیار قدرتمند تهیه شده است. در این سیگنال ها مثلا به شما گفته می شود بیت کوین در حال حاضر این مقدار قیمت دارد و در طول هفته می تواند تا چه مقدار افزایش و کاهش قیمت داشته باشد. همچنین به شما گفته می شود در صورتی که درگیر موج کاهش قیمت شدید ارز خود را در چه قیمتی بفروشید که ضرر زیادی نکنید. به طور کلی در این سیگنال های به شما گفته می شود کی بخرید و کی بفروشید. سیگنال خرید و فروش بیت کوین یکی از محبوب ترین و معروف ترین سیگنال ها می باشد. افراد زیادی با استفاده از این سیگنال به سراغ خرید بیت کوین می روند و سود های بسیار خوبی را دریافت می کنند.

اکنون نوبت آن است تا به این سوال شما پاسخ بدهیم که از کجا سیگنال ارز دیجیتال بگیریم؟ سیگنال های ارز دیجیتال در ایران به صورت کانال های خصوصی در تلگرام می باشند. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال و پیش بینی تمامی ارز های معتبر قرار خواهد گرفت و می توانید با توجه به نیاز خود بر روی یک و یا چند ارز دیجیتال سرمایه گذاری امن تر و با ریسک پایین تری داشته باشید.

فراموش نکنید که حتی با استفاده از سیگنال قیمت هم نمی توانید یک سرمایه گذاری با 100 درصد احتمال سود کردن داشته باشید، اما می توانید یک سرمایه گذاری آسوده تر و با ریسک بسیار پایین تر از سایر افراد داشته باشید. باید به شما بگوییم که ارز های دیجیتال تقریبا هیچ کس را ناامید نکرده است و اکثر افرادی که به صورت هدفمند و با صبر و حوصله در این راه وارد شده اند توانسته اند تا سرمایه خود را افزایش دهند و در مواردی حتی این کار و سرمایه گذاری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنند. فراموش نکنید که شما در ایران زندگی می کنید و داشتن یک منبع درآمد که کاملا بر اساس دلار است می تواند بسیار چشمگیر و هیجان انگیز باشد. پس این فرصت را از دست ندهید و حتما شانس خود را در بازار ارز های دیجیتال تست کنید. این بازار کاملا تازه، اشباع نشده و با قابلیت های پیشرفت فراوان می باشد و قطعا می تواند بازار مناسبی برای افرادی باشد که می خواهند سرمایه گذاری را شروع کنند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( سه شنبه 98/8/21 :: ساعت 2:56 عصر )
»» راهنمای خرید و فروش بیت کوین در ایران

 

احتمالا تا به حال نام ارز های دیجیتال و بیت کوین را شنیده اید. تقریبا می توان گفت روزی نیست که خبر مهمی از این ارز ها منتشر نشود. حتی این خبر ها گاهی آن قدر مهم و انقلابی هستند که تمام کانال های خبری که موضوعاتی دیگر را پوشش می دهند نیز مجبور می شوند اخبار این ارز های پر سود را پوشش دهند. اکثر این خبر ها درباره افزایش قیمت های بسیار بالای این ارز ها خبر می دهند. اگر هنوز متوجه نشده اید که می خواهیم شما را با چه بازاری آشنا کنیم در ادامه به طور کامل به شما خواهیم گفت شما در این چند ساله چه سرمایه ای را از دست داده اید. 

 

 

ارز دیجیتال چه قدر سود دارد؟

شاید هنگامی که از خبر های مهم و افزایش قیمت به شما گفتیم با خود فکر کردید احتمالا افزایش قیمت بیت کوین هم مانند افزایش قیمت دلار است و این افزایش قیمت حتی در شدیدترین حالت هم نمی تواند برای کسانی که سرمایه پایینی دارند زیاد جلوه دهد. باید به شما بگوییم که شما به شدت در اشتباه هستید. اجازه دهید این موضوع را به صورت کاملا ثابت شده با آمار و ارقام برایتان توضیح دهیم. 

بیت کوین در سه ماهه اول سال 2015 حدود 200 دلار قیمت داشت. اگر شما در آن زمان تنها 200 دلار هزینه می کردید، یا بهتر بگوییم، اگر فقط بر روی 200 دلار از دارایی خود سرمایه گذاری می کردید و یک بیت کوین می خریدید، الان حدود 10 هزار دلار پول به دست آورده بودید بدون آن که هیچ کاری انجام دهید. منظور ما از هیچ کاری، واقعا هیچ کاری است!

شاید با خود بگویید بازار ارز های دیجیتال هم مانند بسیاری از بازار های دیگر مخصوص افراد خارج از کشور است و مگر می شود داخل ایران هم ارز دیجیتال خرید و فروش کرد. باید بگوییم که این درست است که ارز های دیجیتال کمی دیر تر از سایر نقاط دنیا به بازار ایران وارد شدند، اما اکنون این ارز ها کاملا جای خود را در ایران باز کرده اند و هر روزه این ارز ها در مقادیر بالا خرید و فروش می شوند و افراد زیادی از این راه کسب درآمد های میلیونی آن هم به صورت روزانه دارند. 

این یک واقعیت است که دیگر دست کسی به بیت کوین 200 دلاری نمی رسد، اما هنوز هم این ارز پتانسیل بسیار بالایی برای سرمایه گذاری دارد و می توان روی آن سرمایه گذاری بسیار موفق کرد. پس هنوز هم برای به دست آوردن یک سود خوب دیر نشده است. برای شروع این سرمایه گذاری ابتدا باید بتوانید بیت کوین بخرید. 

 

 

خرید و فروش بیت کوین در ایران

پیش از این که خرید فروش بیت کوین در ایران را برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که روش خرید و فروش تمام ارز های دیجیتال مانند هم است اما از آن جا که بیت کوین پر طرفدارترین، گران ترین و می توان گفت بهترین ارز دیجیتال است، ما در این مطلب فقط از نام بیت کوین استفاده می کنیم اما اگر ارز دیگری است که به آن علاقه دارید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید روش انجام آن مانند بیت کوین است و تفاوتی ندارد. 

خرید ارز دیجیتال در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا است. صرافی های آنلاین زیادی برای انجام این کار فعالیت می کنند که می توانید به صورت مستقیم ریال پرداخت کرده و بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را تحویل بگیرید. برای تبدیل بیت کوین به ریال در ایران و یا بر عکس سایت های داخلی وجود دارند که می توانید برای آن ها ریال فرستاده و ارز دیجیتال دریافت کنید و یا اگر بیت کوین در اختیار دارید به این سایت ها فروخته و در ازای آن ریال دریافت کنید. 

شما با استفاده از صرافی های ارز دیجیتال می توانید سرمایه گذاری خود را شروع کنید. 

اما اگر ارز خود را خرید اید و الان قیمت آن زیاد شده است احتمالا می خواهید آن را بفروشید و این سوال برایتان پیش آمده است که نحوه فروش بیت کوین در ایران چگونه است؟ روش فروش بیت کوین در ایران نیز مانند خرید آن است و تفاوتی ندارد. 

حال که نحوه خرید بیت کوین در ایران و همچنین فروش آن را می دانید می توانید به راحتی سرمایه گذاری خود را انجام دهید و به کسب درآمد دلاری بپردازید. 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( سه شنبه 98/8/14 :: ساعت 1:9 عصر )
»» چطور با خرید ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنیم

چطور با خرید ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنیم

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

به احتمال زیاد تاکنون در اخبار، کانال های خبری و یا پلتفرم های دیگر نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. ارز های دیجیتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان یک نوع ارز رایج مورد استفاده قرار گیرد، اما این ارز های دیجیتال که در صدر آن ها بیت کوین قرار دارد، رفته رفته تغییر کاربری داده و به یک ایزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شدند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با ارز های دیجیتال آشنا کنیم و به شما موارد مورد نیاز برای شروع سرمایه گذاری را نشان دهیم. 

ارز های دیجیتال تغییر کاربری دادند

ارز های دیجیتال در ابتدا قرار بود فقط نوعی دیگر از پول باشند. نوعی از پول که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتال و در وسایل الکترونیک ما وجود دارد. یکی از اهداف همیشگی این ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، تبدیل شدن به یک ارز جهانی می باشد. ارز جهانی به این معنا که این ارز را بتوان در تمام نقاط دنیا استفاده کرد و دیگر نیاز نباشد برای رفتن به یک کشور دیگر به دنبال تبدیل پول و خرید ارز دیگری باشید. اگر چنین ارزی به وجود آید دیگر مرز های جغرافیایی نمی توانند مانع تبادلات مالی بشوند و تمام مردم دنیا می توانند بدون هیچ محدودیتی با یکدیگر در هر کجای دنیا تبادل مالی انجام دهند. 

البته تمام این ها فقط هدف اولیه بود و پس از مدتی مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و رفته رفته ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، از یک ارز عادی به یک ابزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شد. 

مردم به زودی دریافتند که می توان از این ارز ها به جهت حفظ ارزش دارایی ها و پس انداز های خود استفاده کنند. سپس مردم به سمت خرید این ارز ها رفتند و این افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت ارز ها شد و از این لحظه بود که ماجرای ارز های دیجیتال به کلی دگرگون شد. 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

سرمایه گذاری

ارز های دیجیتالی از جمله بیت کوین، پیش از آن که قیمتشان بالا برود و به چندین هزار دلار برسد اصلا جدی گرفته نمی شدند. اما به محض این که افزایش قیمت ها شکل گرفت مساله به کلی تغییر کرد. این ارز های دیجیتال توسط مردم به خوبی پذیرفته شد و تبدیل به دغدغه ای برای بسیاری از دولت ها شد. جدی گرفته شدن این ارز ها تغییرات مالی زیادی را برای تمام دنیا به همراه داشته است و از مهم ترین تغییرات می توان تبدیل شدن این بازار مالی به یک بازار سرمایه گذاری را نام برد. 

سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مانند سرمایه گذاری در بازار بورس است. اگر شما بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کنید و در زمان مناسب سرمایه گذاری خود را انجام دهید می توانید بر روی موج افزایش قیمت سوار شده و در مدت زمان کوتاهی سود قابل قبولی را به دست آورید. از سوی دیگر اما هر سرمایه گذاری ریسک خودش را به همراه دارد. اگر شما در زمان نادرستی سرمایه گذاری خود را انجام دهید، علاوه بر آنکه سود نمی کنید بلکه سرمایه خود را هم از دست می دهید. 

شاید به این فکر می کنید که چگونه می توان در بازار پر هیاهو ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و سود به دست آورید. ما به شما می گوییم شما به چه چیزی نیاز دارید، به آموزش ارز دیجیتال. 

آموزش ارز دیجیتال

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد ارز های دیجیتال هستید کار خیلی دشواری را پیش رو ندارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید یک جست و جوی ساده در سطح اینترنت است و سپس می توانید به مقالات بسیاری دست پیدا کنید که به طور کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است. اما باید یک نکته را بدانید، هیچ چیز بی دلیل رایگان نیست. تمام مطالبی که در اینترنت قرار دارند فقط می توانند به شما نکات اولیه و سطحی را بگویند و شما را با کلیت ماجرا آشنا کنند. اما این مقالات یک مشکل دارند و آن هم این است که این مقالات صرفا به شما تئوری را خواهند گفت و هیچ نمونه عملی و کاربردی را به شما نخواهند گفت. علاوه بر آن در هیچ مقاله ای ترفند های مهم را به شما نمی گویند. 

اگر شما به طور جدی تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به بازار ارز های دیجیتال وارد شوید نیاز به آموزشی فراتر از مقالات عمومی دارید، شما نیاز به دوره آموزش ارز دیجیتال دارید. در این گونه دوره ها که با نام دوره آموزشی بیت کوین نیز شناخته می شوند به شما آموزش های عملی و کاملا کاربردی داده می شود و علاوه بر آن، ترفند های مورد نیاز را نیز دریافت خواهید کرد. با این آموزش ها می توانید مانند حرفه ای ها به این کسب و کار وارد شوید. 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

تحریم!

احتمالا دیگر با این نام آشنایی کامل دارید. ایران یکی از کشور هایی است که تحت تحریم های بسیار گسترده و شدید قرار دارد. یکی از موضوعات اصلی این تحریم ها بخش مربوط به تبادلات مالی می باشد. 

درست است که گفته شد ارز های دیجیتال جهانی هستند و در تمام نقاط دنیا قابل استفاده هستند. اما برای استفاده از آن ها در ایران نیاز به یکسری ترفند ها برای دور زدن تحریم ها دارید. بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال به اجبار مجبور هستند تا به کاربرانی که از ایران می خواهند فعالیتی انجام دهند خدمتی را ارائه ندهند. 

اما مانند هر محدودیت دیگری، گذشتن از این محدودیت هم ممکن است. برای این کار شما نیاز دارید تا دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بگذرانید تا بتوانید بدون مشکل به خرید و فروش این ارز ها در ایران بپردازید. 

فراموش نکنید که اگر این ترفند ها را به نشناسید و به درستی از آن ها استفاده نکنید ممکن است به راحتی تمام سرمایه شما بلاک شده و از دست برود. 

در نتیجه حداقل در ایران برای این که بتوانید در این بازار سرمایه گذاری کنید نیاز به دوره آموزشی ارزهای دیجیتال دارید. 

دوره های آموزشی ارز دیجیتال به شما تمام مواردی را که برای شروع سرمایه گذاری موفق نیاز دارید را می گویند. 

فراموش نکنید سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال نیز مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری سود و ضرر های مخصوص به خودش را دارد. اما دانستن نکات و ترفند های موجود می تواند شما را از بسیاری از افراد دیگر جلو بیاندازد. شما با گذراندن آموزش های لازم می توانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری را شناسایی کرده و سرمایه خود را افزایش دهید. 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » posta ( یکشنبه 98/8/12 :: ساعت 2:21 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مراحل خرید و استعلام قیمت نهال گردو
اجاره ویلا شمال
کتابفروشی ایرانی در برن
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران
وقتی لولههای ساختمان میگیرند، باید چکار کنید؟
شاخص توده بدنی و محاسبه BMI آنلاین
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 17
>> مجموع بازدیدها: 80546
» درباره من

حلیم پزی

» پیوندهای روزانه

کاردون
تبدیل تاریخ
فال حافظ
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
کنکور و امتحان نهایی [1]
دو ماه باقیمانده به کنکور98 چگونه درس بخوانیم؟ [1]
[آرشیو(10)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خدمت از ما[11] . متخصص ارتودنسی[3] . هزینه ارتودنسی[3] . قیمت نقاشی ساختمان[3] . نقاشی ساختمان[2] . طراحی جواهرات[2] . تبدیل بیت کوین به پول نقد[2] . اپلیکیشن خدمت از ما[2] . خرید نهال گردو[2] . خدمات تاسیساتی[2] . سرویس پکیج[2] . سرویسکار پکیج[2] . سقف پارکینگ . سقف سوله . سقف کاذب . سوپر مارکت آنلاین کرمان . سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال . طراح اپلیکیشن در کرمان . طراحی اپ کرمان . طراحی اپلیکیشن اندروید کرمان . سرویس پکیج بوتان . سرویس کولرآبی . خدمات کولر آبی . آبشار ویسادار . آرکا افشان . آزمون آنلاین آیلتس mock test . آموزش بیت کوین . آموزش خرید و فروش بیت کوین . آموزش زیان ایران بریتانیا . خزید رگال . دریافت سیگنال ارز دیجیتال . دریافت کد بورسی . دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح . دوره ارز دیجیتال . دوره های آموزشی ارز دیجیتال . دکترنهال . راه اندازی و نصب پکیج . رگال آهنی . رگال خانگی . رو در رو . روش‌های ارتودنسی . سئو چیست . سئو در کرمان . سئو و بازاریابی دیجیتال . سئوکار کیست . ساخت پارکینگ . ساخت رگال . سایبان ماشین . سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین . سبزی آباد . سرمایه گذاری در ترکیه . اجاره ویلا شمال . اخبار ورزشی بانوان . اخبار ورزشی کرمان . ارتودنسی . ارتودنسی دندان . ارتودنسی نامرئی . از کجا بیت کوین بخرم . ازدواج در ترکیه . اسامی بهترین وبلاگ ها . اعضای بلک پینک . انگشتر جواهر مردانه . انگشتر طلا مردانه . ایزوگام . بازار آنلاین.بازار آنلاین خدمات ایران . بازسازی بناهای . باشگاه آرمان گهر . باشگاه شاهین . باشگاه فوتبال شاهین . بام آذین . برنامه نویسی حرفه ای در کرمان . بلک پینک . بنایی ساختمان . بهترین مدرسه فوتبال کرمان . بهترین مرکز زبان انگلیسی . بهترین نرم‌ افزار مدیریت مطب . بهترین وبلاگ ها . بهترین وبلاگ ها دانستنی . پارادیس هاب . پوشش سقف . تبدیل بیت کوین به ریال در ایران . تری دی پانل . تشخیص ترکیدگی . تعمیر پکیج . تعمیر ساختمان . تعمیرموتورخانه . تعمیرکولرآبی . ثبت ازدواج در ترکیه . ثبت نام در بورس . چگونه بیت کوین بفروشم . حداقل هزینه ارتودنسی . خرید ارز دیجیتال . خرید اسپری . خرید بلیط هواپیما . خرید بیمه شخص ثالث . خرید رنگ مو . خرید عطر . خرید نهال . خرید نهال بادام . طراحی جواهرات با کامپیوتر . طراحی سایت در کرمان . طراحی سایت شرکتی . طراحی سایت فروشگاهی . طرح نقاشی ساختمان . عیب یابی پکیج . فروش رگال . فروشگاه محصولات طبیعی کرمان . فروشگاه یاسین . فروشگاه کرمان . فضای کار اشتراکی . فضای کار اشتراکی پارادایس هاب . فوتبال کرمان . قالیشویی آنلاین . قیمت ارتودنسی . قیمت ارتودنسی در سال 99 . قیمت تری دی پانل . قیمت قالیشویی . قیمت لوله کشی ساختمان . متخصص دندانپزشکی . مجله اینترنتی خدمت از ما . مجله اینترنتی.خدمت از ما . محاسبه BMI . محاسبه BMI آنلاین . محصولات ارگانیک کرمان . محصولات سالم در کرمان . مدرسه فوتبال در کرمان . مدرسه فوتبال کرمان . مزایای تری دی پانل . مشاور کسب و کار اینترنتی . مشاوره رایگان کسب و کار . مشاوره و راه اندازی کسب و کار . مشکلات دهان و دندان . معایب ارتودنسی نامرئی . معرفی خدمت از ما . نحوه فروش بیت کوین در ایران . نرخ بیمه شخص ثالث . نرم‌ افزار مدیریت مطب . نصب ایزوگام . نصب ایزوگام در تهران . نصب پکیج . نصب توالت فرنگی . نصب کولر آبی . نظافت به صورت آنلاین . نظافت تهران . نگهداری موتورخانه . نهال گردو . نهالستان دکترنهال . نوسازی خانه . قیمت نهال گردو . گرمایش از کفنگهداری موتورخانه . گروه بلک پینک . لوازم جانبی بیسوس . لوازم جانبی شیائومی . لوازم جانبی موبایل . لوله بازکنی . لوله بازکنی تهران . لوله کشی ساختمان . لیست پزشکان . لیست پزشکان شیراز . لیست پزشکان مشهد . وانت بار . وانت بار ارزان . وانت بار اینترنتی . یمه شخص ثالث . کابینت سازی . کتابفروشی ایرانی در اروپا . کتابفروشی ایرانی در برن . کتابفروشی ایرانی در خارج . کتابفروشی های فارسی در سوئد . کد بورسی رایگان . کرایه وانت بار . کرند . کُرند . کسب درآمد . کلاس آموزش ارز دی . کلاس آموزش ارز دیجیتال . کلاس آموزش بیت کوین .
» آرشیو مطالب
مهر 96
فروردین 97
اردیبهشت 97
خرداد 97
تیر 97
مرداد 97
شهریور 97
مهر 97
آبان 97
آذر 97
دی 97
بهمن 97
اسفند 97
اردیبهشت 98
فروردین 98
خرداد 98
تیر 98
مرداد 98
شهریور 98
مهر 98
آبان 98
دی 98
بهمن 98
اسفند 98
فروردین 99
اردیبهشت 99
خرداد 99
تیر 99
مرداد 99
شهریور 99
مهر 99
آبان 99
آذر 99
دی 99

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
صنایع حفاظتی و فلزی کاوه
کنکور و امتحان نهایی
متخصص ارتودنسی
لوله بازکنی تهران
نصب ایزوگام در تهران
قالیشویی
نقشه ایران
فال حافظ
تبدیل تاریخ
کاردون

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب